Základy e-marketingu

Vzhledem k tomu, že jsem na „volné noze“ už téměř dvacet let, jsem se musela naučit propagovat sebe samu a své aktivity také přes internet. Jako vystudovaná novinářka a dlouholetá redaktorka knih (se zkušenostmi z práce v novinách a televizi) jsem postupně zvládla několik oblastí, z nichž mohu znalosti a dovednosti předávat dál.

Jakkoli se nabídka těchto workshopů a přednášek zdá být mimo moji prezentovanou profesní oblast (TCM, jóga, západní bylinářství atd.), práce s webem našeho jógového studia mi ukázala, že řada lidí právě z řad učitelů jógy, terapeutů, masérů atd. neumí sebe sama dostatečně propagovat. Níže uvedená nabídka tedy vychází z cyklu, připravovaného pro lektory právě výše uvedeného studia.

Předmětem mého využití a toho, co vás mohu naučit, jsou základy e-marketingu: tvorba letáčků, webů (na bázi wordpressu), využití sociálních sítí, newslettery a e-booky.

Příprava letáčků ve wordu (cca 4,5 hodiny):

  • upravení stránky (okraje, bez okrajů atd.)
  • podbarvení
  • práce s textovými poli
  • zlatý řez, základy grafiky
  • gramatika a stylistika pro letáky
  • transport do pdf, transport do jpg a dalších formátů
  • užití

 Základy tvorby webu ve wordpressu (cca 10 hodin):

  • stránka x příspěvek
  • funkce SEO
  • propojení se sociálními sítěmi
  • média
  • pluginy

Facebook jako marketingový nástroj (cca 4 hodiny):

  • rozdíl mezi stránkou, skupinou a osobní stránkou
  • propagace přes FB (cílení, rozpočty, klíčová slova, adresáti)
  • propojení FB a webu
  • autorství
  • krádeže

Placené nástroje rozesílání newsletterů (4 hodiny):

  • základní servery s touto funkcí
  • základy práce s jejich editory
  • adresáře
  • kopírování
  • adresování

E-booky (5 hodin):

  • jak je napsat
  • rozsah
  • grafická úprava
  • forma rozesílání